9 травня 2015 р.

Короткий молитовник


Молитовник


В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь.

Боже, будь милостивий для мене грішного (грішної).

Господи, Ісусе Христе, Боже наш, молитвами Пречистої Твоєї Матері і всіх Святих, помилуй мене.

Слава Тобі, Боже наш, слава Тобі.

Молитва до Святого Духа

Царю небесний, Утішителю, Духу правди, що̀ всюди єси і все наповняєш, Скарбе добра́ і життя Подателю, прийди і вселися в нас, і очисти нас від усякого гріха, і спаси, До́брий, ду́ші наші.

Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас. (Три рази).

Слава Отцю і Синові, і Святому Духові, і нині й повсякчас і на віки вічні. Амінь.

Молитва до Святої Тройці

Пресвятая Тройце, помилуй нас; Господи, очисти гріхи наші; Владико, прости беззаконня наші; Святий, зглянься і зціли немочі наші, імені Твого ради.

Господи, помилуй. (Три рази).

Слава Отцю і Синові, і Святому Духові, і нині й повсякчас і на віки вічні. Амінь.

Молитва Господня

Отче наш, що̀ єси на небесах, нехай святиться ім’я Твоє; нехай прийде Царство Твоє; нехай буде воля Твоя, як на небі, та̀к і на землí; хліб наш насущний дай нам сьогодні; і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашім; і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.
Бо Твоє єсть Царство і сила і слава, Отця і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Прийдіть, поклонімось Цареві нашому Богу.
Прийдіть, поклонімося і припадемо до Христа, Царя, нашого Бога.
Прийдіть, поклонімось і припадемо до самого Христа, Царя Бога нашого.

Ангельський привіт Богородиці

Богородице Діво, радуйся! Благодатна Маріє, Господь з Тобою! Благословенна Ти між жінками, і благословенний плід утроби Твоєї, бо Ти породила Христа Спа́са душ наших.

Похвальна молитва Богородиці

Достойно єсть поправді величати Тебе Богородицею, Всеблаженною і Пренепорочною, і Матір’ю Бога нашого. Чеснішу від Херувимів, і незрівняно славнішу від Серафимів, що̀ породила Бога-Слово непорочно, правдивую Богородицю, Тебе величаємо.

Молитва до Ангела хоронителя
(Ранком)

Ангеле Божий, Хоронителю мій Святий, для охоро́ни мені від Бога даний! Щиро благаю Тебе: просвіти мене сьогодні і від усього злого охорони́, на добре діло наведи і на доро́гу спасіння направ.

(Вечором)

Ангеле Христовий, Хоронителю мій Святий і Покровителю душí і тíла мого! Все мені прости, чим я згрішив сьогодні і від всякого лукавства визволи мене, щоб ніяким гріхом не прогнівив я Бога мого. Молися за мене грішного і недостойного раба, щоб показати мене гідним ласки та милосердя Найсвятішої Тройці і Матері Господа мого Ісуса Христа і всіх Святих. Амінь.

Молитва за родичів
і близьких нам людей

Благослови, Господи, родичів моїх — отця і матір мою, братів і сестер, і всю мою рідню. Обдаруй їх здоров’ям і добробутом і просвітляй їх серця́, щоб вони могли поступати по дорозі заповідей Твоїх.
Бережи під Твоєю святою охороною: провідників, добродіїв і всіх, що̀ щиро працюють для піднесення слави Твоєї і для добра́ народу Твого.

Молитва за померлих

Будь, Господи, ласкавий для померлих рабів Твоїх – моїх родичів: батьків, братів, сестер і всіх померлих з родини моєї (імена).
Будь, Господи, ласкавий для померлих товаришів і знайомих моїх і для всіх померлих рабів Твоїх по всіх усюдах. Упокой, Господи, ду́ші їх у місці світлім, у місці квітучім, у місці спокою, де нема ні болю, ні журби, ні зітхання. Всякий гріх, що̀ вчинили словом, ділом, чи думкою, як Милосердний і Чоловіколюбець Бог, прости, бо немає людини, що̀ жила і не згрішила. Ти бо один без гріха. Справедливість Твоя вічна – слово Твоє істина.

Молитва перед їдою

«Отче наш...» або:
Очі всіх на Тебе, Господи, дивляться з надією, – Ти даєш їм пожи́ву в потребі, відкриваєш щедру руку Свою і всіх задовольняєш ласкою Своєю.

Молитва після їди

Дякуємо Тобі, Христе Боже наш, що наситив нас земними Твоїми дарами і молимо Тебе – обдаруй нас небесним Твоїм благословенням.

Молитва, коли довідаємося
про чиюсь смерть

Зо святими упокой, Христе, ду́шу спочилого раба Твого (раби Твоєї), де нема ні болю, ні журби́, ні зітхання, а життя безконечне. Бо Ти єси воскресіння, життя і спокій спочилих рабів Твоїх (імена), Христе Боже наш, і Тобі славу віддаємо з Предвічним Твоїм Отцем, і Святим Духом, і нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Молитва св. Єфрема Сиріна

Господи і Владико життя мого! Духа лінивства, суємудрія, владолюбства та пустомовства не дай мені. (Поклін).
Духа ж чистоти, смиренномудрія, терпіння та любові даруй мені, рабові Твоєму. (Поклін).
О, Господи Царю! Дай мені бачити мої гріхи і не осуджувати брата мого, бо Ти Благословенний на віки вічні. Амінь.

Боже, очисти мене грішного (грішну) і помилуй мене. (Три рази).

Символ віри

1. Вірую в єдиного Бога Отця Вседержителя, Творця неба і землí, всього видимого і невидимого.
2. І в єдиного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, Єдинородного, від Отця рожденного перше всіх віків. Світло від Світла, Бога істиного від Бога істинного, рожденного, несотворенного, Одноістотного з Отцем, через Якого все сталося.
3. Він для нас, людей, і для нашого спасіння з небес зійшов і тіло прийняв від Духа Святого і Марії Діви і став чоловіком.
4. І розп’ятий був за нас при Понтійському Пілаті, і страждав і був похований.
5. І воскрес на третій день, як було написано.
6. І вознісся на небо, і сидить праворуч Отця.
7. І знову прийде у славі судити живих і мертвих, і Царству Його не буде кінця.
8. І в Духа Святого, Господа Животворчого, що̀ від Отця походить, що̀ з Отцем і Сином рівнопоклоняємий і рівнославимий, що̀ говорив через пророків.
9. В Єдину, Святу, Соборну й Апостольську Церкву.
10. Визнаю́ одне хрещення на відпущення гріхів.
11. Чекаю воскресіння мертвих,
12. І життя будучого віку. Амінь.





Текст за виданням «Молитовник» (впорядкував і видав протоієрей Нікодим Плічковський; Аделаїда, Півд. Австралія, 1968 р.).

Немає коментарів:

Дописати коментар